Aku rasa Badriyah adalah orang paling menyampah yang aku pernah jumpa.Aku tak tahu mengapa aku benci dia.Dia suka kalahkan aku seperti dia saja yang hendak menang.Dia suka sakitkan hati aku.Makin lama aku kenal dia,makin naik menyampah aku dengan dia.(Itu hanya kadang-kala bila perangai dia menggedik)
No comments:
Post a Comment